Ofte stilte spørsmål
Av
Håvard Johansen, 02.06.2017
- Tap av iPad.
Tap av iPaden meldes til Nordialog på telefon 23 17 23 50 / #8 - mandag – fredag 08-16 eller e-post på support@nordialog.no.
Ved tyveri av iPad sendes kopi av anmeldelse til tv@nsf.no. - Jeg ønsker å kopiere bilder og annet innhold, hvordan gjør jeg det?
Se denne siden hos Apple. - Jeg har for lite minne på min iPad/iCloud til å sikkerhetskopiere, hva gjør jeg?
Du kan «kjøpe» mer minne direkte fra Apple, evt må du slette data/bilder e.l. (iCloud.com). 50GB hos Apple koster 10 kr i mnd. I utgangspunktet dekkes dette privat, men dersom du har NSF relatert innhold som krever mer lagring kan du skrive reiseregning på dette. - Jeg har lyst å kjøpe ut iPaden min, hva gjør jeg?
Vi kan dessverre ikke tilby det, fordi dette utstyret er en del av en leasingavtale. Vi er nødt til å få disse i retur. - Hva skal jeg gjøre med simkortet som står i?
Dersom du ikke lenger har verv kan simkortet bare stå i når denne leveres. Dersom du skal bytte til ny iPad – ta ut simkortet før du sender inn, og sett det inn den nye iPaden når den kommer. - Jeg er i permisjon, hva gjør jeg med iPaden?
iPad-en skal returneres til Nordialog når du er i permisjon. - iPaden er deaktivert/låst – hva gjør jeg?
Kontakt Nordialog, tlf. 23 17 23 50 (tastevalg 8). - iPaden er skadet - hva gjør jeg?
Kontakt Nordialog, tlf. 23 17 23 50 (tastevalg 8). - Jeg har en gammel 16GB ipad. Hva gjør jeg?
Velg "Retur av iPad" fra menyen til høyre. Bestill ny iPad når du har sendt den gamle inn. - Må jeg bruke iPad fra NSF?
Nei, du kan fint bruke egen iPad/PC dersom dette passer deg bedre.
Du får tilgang til NSF Tvo på https://tvo.nsf.no og medlemsadministrasjon fra en nettleser (Safari på iPad).