Generalforsamling 2023 og valg av nytt styre i FSU.

Generalforsamlingen er for alle medlemmer av FSU, og dere medlemmer er velkommen til å delta. Medlemmer kan sende saker til generalforsamlingen. Sakene må være styre i hende minst 2 månederfør generalforsamlingen holdes. Saker som er sendt innen fristens utløp skal settes opp på sakslisten. Sakslisten og aktuelle saksdokumenter legges på NSF/FSU-web side senest 14 dager før generalforsamlingen holdes.
FSU-styret har i alle år frem til året 2020 vært representert i forbindelse med urologiske fag-konferanser, og vært engasjert med egne årlige FSU konferanser. Så kom Covid-19 og begrenset oss betraktelig. Høsten-22 ble et flott «come back» med FSU konferanse i Tønsberg. Det var godt å komme i gang igjen med våre årlige FSU-konferanser.
Det å sitte i styret er et svært lærerikt verv, med mulighet til nettverksbygging og faglige oppdateringer.  Styret jobber med aktuelle saker innen det urologiske fagfeltet. I år er det valg av ny leder og noen nye styremedlemmer. Valgkomiteen vil fremover mot høsten 2023 jobbe med å skaffe nye kandidater til styret. Valgkomiteen vil ta kontakt med dere medlemmer og etterspørre interessen for å stille til valg. Er du en av dem? Om du allerede nå vet at du kunne tenke deg å stille til valg i FSU-styret, ta kontakt med valgkomiteen, du vil ikke angre!!! Eller hvis du har tips om noen som du kjenner som kunne tenke seg til å stille, ta kontakt med Valgkomiteen.

Tone Hestad Storbø tohesto@hotmail.com

Katrin Valaas Isaksen

katrinv@online.no

Sissel Alstad Johansen

Sissel.Alstad.Johansen@helseplattformen.no

For mer informasjon, se FSU sin hjemmeside.

Mvh FSU styret