NSF endrer flere systemer – hva betyr det for deg?

I uke 50 starter oppdateringen og utskiftningen av flere av våre systemer. I en tid fremover kan du derfor oppleve ustabilitet og treghet.

Ny innlogging

Hvordan logger jeg inn nå?

Som medlem kan du velge mellom to typer innlogging:

  • BankID
  • engangskode på mobil
  • Velger du BankID, logger du deg inn uten passord, og bekrefter innloggingen med BankID-appen.
  • Velger du engangskode på mobil, taster du inn mobilnummeret ditt og klikker på knappen «Få tilsendt engangskode». Dersom mobilnummeret ditt er registrert i medlemssystemet vårt, vil du motta en kode på SMS.

Er du medlem med verv?

Noen verktøy på nsf.no krever at du er innlogget med BankID. Hvis du logger inn med BankID når du logger inn første gang, vil du derfor normalt slippe å logge inn flere ganger.

Har du problemer med å logge inn?

Hvis du har problemer eller spørsmål, kan du kontakte oss.

Kontakt og henvendelser flyttes til Mitt medlemskap

Kontakt og henvendelser flyttes til Mitt medlemskap torsdag 11. desember.

Fremover går du til Mitt medlemskap når du skal sende henvendelser til NSF. 

Du finner lenken til Mitt medlemskapMin side på nsf.no.

Dagens Tjenesteportal legges ned

Dagens løsning for kontakt og henvendelser, Tjenesteportalen, vil bli utilgjengelig i løpet av uke 50.

Har du henvendelser i Tjenesteportalen som ikke er lukket, vil disse automatisk flyttes over til Mitt medlemskap under fanen Meldinger.

Vi ønsker dine tilbakemeldinger

I 2026 skal vi videreutvikle og forbedre Mitt medlemskap. Vi tar imot tilbakemeldinger og innspill, så send oss gjerne en melding via Mitt medlemskap.

Send oss også en melding hvis du har spørsmål, vi er her for å hjelpe deg.

Skjemaene for å søke stipend stenges midlertidig

I en periode vil det ikke være mulig å søke om stipender. Planlagt nedetid er fra og med 11. desember 2025 til starten av januar 2026.

Har du sendt en søknad før 11. desember, vil den bli behandlet som normalt.