Årets generalforsamling, og valg av nytt FSU-styre 2021.

Generalforsamlingen er for alle medlemmer i FSU, og dere medlemmer er alle velkommen til å delta. Styret vil orientere nærmere hvordan valg og GF vil bli utført. Medlemmer kan sende inn saker til generalforsamlingen. Sakene må være styret i hende minst 2 måneder før generalforsamlingen holdes. Saker som er sendt innen fristens utløp skal settes opp på sakslisten. Sakslisten og andre aktuelle saksdokumenter legges på NSF/FSUs webside senest 14 dager innen generalforsamlingen holdes.

FSU styret har i alle år frem til året 2020 vært representert i forbindelse med urologiske fag-konferanser, og vært engasjert med egne årlige FSU konferanser. Så kom Covid-19 og begrenset oss kraftig. Vi har et håp om at samfunnet normaliserer seg i nær fremtid, slik at vi kan planlegge og arrangere FSU- konferanser som tidligere.

Det å sitte i styret er et svært lærerikt verv, med mulighet for nettverksbygging og faglige oppdateringer. Styret jobber med aktuelle saker innen det urologiske fagfeltet.

Valgkomiteen vil fremover mot høsten 2021 jobbe med å skaffe nye kandidater til styret. Valgkomiteen vil ta kontakt med dere medlemmer og etterspørre interessen for å stille til valg. Er du en av dem? Om du allerede nå vet du kunne tenke deg å stille til valg i FSU-styret, ta kontakt med valgkomiteen, du vil ikke angre! Eller hvis du har tips om noen som du kjenner som kunne tenkt seg å stille, ta kontakt!

Kjerstin Olaussen Kjerstin.olaussen@stolav.no

Margrethe Rogne maje@ahus.no