Forbundsledelsen - på tur gjennom Agder

agdertur

Bilder: Benedicte Fjelberg, politisk rådgiver NSF

Agderturen startet i Flekkefjord etter innholdsrike dager i Rogaland, og forbundsledelsen var klare for nye inntrykk.

Dagen begynte med lunsj på Grand Hotel sammen med tillitsvalgte fra Flekkefjord kommune og Sørlandet sykehus. Deretter gikk turen til sykehuset, hvor forbundsledelsen fikk omvisning og innsikt i drift, utfordringer og mulige løsninger.

Både sykehuset og kommunen presenterte sitt arbeid. Flekkefjord kommune løftet særlig frem mentorprogram og distriktsvennlig sykepleierutdanning, samt viktigheten av dette for distriktene. Det ble også gitt en gjennomgang av samarbeidsprosjektet mellom kommune og sykehus.

Møte med TV

risøbank

Grimstad på programmet

Agdertur Grimstad

Utvikling og samarbeid i fokus

fylkestur Fredag